"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. augusztus 27.

Cally Taylor - A mennyország várhat


Lucy Brown repes a boldogságtól. Álmai férfijával - a kedves, jóképű, szellemes Dannel - már az esküvőt tervezgetik, és minden, amire a lány valaha vágyott, hirtelen kézzelfogható közelségbe kerül. Az esküvő előestéjén azonban Lucv halálos balesetet szenved. Két lehetősége van: hagyja, hogy elszakítsák élete szerelmétől, és a mennybe megy, vagy örök életére Dannel marad... szellem képében. Lucy egy percig sem habozik a válasszal: nem akar megválni Dantől. De azért semmi sem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Ha Lucy szellem akar lenni, társat kell találnia egy vadidegen embernek ... És amikor rájön, hogy Anna, akit a barátnőjének hitt, bármire képes, hogy megszerezze magának az összetört és kiszolgáltatott Dant, hirtelen felgyorsulnak az események... 

Amit most gyorsan kiemelnék, mielőtt el nem felejtem, hogy az előbb voltam fent az írónő hivatalos honlapján, és ott kint van a magyar borító!! Bal oldalon a modulok között ott virít, magyar szöveggel. Felette a többi ország borítóterve látható erre a kötetre vonatkozóan, és hát... messze a miénk a legszebb :DD 

Tegnap este olvasás közben két szót firkantottam le egy papírra. Vicces és kiszámítható. 
Tényleg voltak benne olyan részek, amikor felnevettem, vagy minimum vigyorogtam, mint a tejbe tök. A szereplők igazán embereknek tűntek, mindegyiknek voltak hibái, de mindegyik magára is talált a könyv végén.
És igen, a vége... Én az utolsó pár fejezetben izgultam, hogy mi lesz akkor Lucy-val, tényleg sikerül-e a küldetése, habár sejtettem mi lesz a végkifejlet. Annyira aranyos és bájos lett a megoldás! Nem akarlak titeket lányos enyelgéssel untatni, de tényleg tökéletes lett! 

Viszont.
UNALMAS volt az eleje. Nem is kicsit. Azért hagytam félbe a könyvet korábban, mert egyszerűen nem volt türelmem olvasni. A másik pedig, amit már fentebb is említettem: KISZÁMÍTHATÓ.
Semmi igazi csavar nincs. Talán a végén egy kicsi, de kész. Ezeket azért valamilyen szinten ellensúlyozza a humor és a romantika, no meg persze az, hogy a főszereplőnk nem egy sötét liba.
"– Magáról meséljen – folytatta Graham . – Teregesse ki a szennyest!– Izé… – Fogalmam sem volt, mit mondjak. Azzal mégsem állhattam elő, hogy halott menyasszony vagyok, a vőlegényem azt hiszi megkukultam, és egy vonatbuzival meg egy gót csajjal élek egy fedél alatt …"
Összességében két szóval tudnám jellemezni a könyvet. Bájos és romantikus. 

Ellenben nem egy olyan regény, ami megragad benned. Nem egy Csontváros vagy egy Harry Potter, ne számítsatok nagy bummra, csak egy aranyos kis történetre.

Pontozás: 5/3

Írta: Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése