"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. május 16.

Fantasy Boom novellapályázat


MÁR NEM AKTUÁLIS!
Sziasztok!
Ahogy ígértük, hozzuk a pályázat részleteit. :D

A versenyre küldött novellákat az oldalon publikáljuk, így a blog látogatói tudnak majd szavazni rájuk. Ez az első szavazásos forduló lesz a selejtező. 
Az ezt követő fordulók száma és hogyanja majd csak akkor derül ki, amikor a beküldési határidő lezárult, és meglátjuk, végül hányan indultatok.

Feladat: A megadott képek alapján írni egy novellát. A kép valamilyen úton-módon (jelenetként, fotóként, gondolatként, jelképként), de jelenjen meg a történetben.

Terjedelem: Maximum 4 oldal Wordben, Times New Roman betűtípussal, 12-es mérettel.

Fontos még:

  • Fanfiction NEM lehet!
  • A helyesírási hibákra ügyeljetek! 
  • Mindenki kizárólag 1 novellával pályázhat. 
  • A műfajt az e-mailben tüntessétek fel :) 
  • Akármilyen műfajú lehet, disztópiától kezdve a horroron át a romantikus novelláig.
  • Címet feltétlenül adjatok neki! 
Beküldési határidő: június 30. 
Hova?: Természetesen az e-mail címünkre: konyvfan@gmail.com
Díjak: 
  • Minden dobogós és a különdíjas kap névre szóló díjat, amit a blogjára (vagy bárhová) kirakhat. 
  • A dobogósokkal interjút készítünk (már ha vállalják, nem kötelező), amelyet az oldalra is kiteszünk. 
  • A nyertesnek egy választott művéről (legyen az akármilyen hosszú, regény vagy csak egy szösszenet) őszinte, blogos kritikát és ajánlót írunk. 
  • A különdíjas választott művéről ajánlót írunk az első fejezetek alapján. 
  • A második, harmadik helyezettektől és a különdíjastól szívesen várunk egy vendégposztot valamilyen tetszőleges témáról (természetesen a könyvekhez kapcsolódóan, kulturált keretek között). 
A díjak még változhatnak, úgy ahogy a határidő és a kritériumok is, emellett újabb képek is kerülhetnek fel, amelyek alapján a novellákat írhatjátok.
Lássuk őket:

















Bocsi a rengeteg képért, de egyet sem akartunk kihagyni, hiszen mind csodálatos (mellesleg sok műfaj van...) és sosem lehet tudni, kit melyik ihlet meg. :)

Sok szerencsét mindenkinek! :D

Üdv.: H&P

24 hozzászólás:

  1. Sziasztok,

    Rég indultam pályázaton, szóval éppen ideje, és nagyon tetszenek a képek. :-) Nem írtátok, kell-e külön jelentkezni, de tőlem biztosan kaptok egy novellát. :-D

    Diara

    VálaszTörlés
  2. Szia Diara!
    A jelentkezés annyi, hogy e-mailben elküldöd nekünk a történetet. :)
    Nagyon örülünk, ha sikerül írni egy novellát. Kíváncsian várjuk! :)

    Honey:)

    VálaszTörlés
  3. Üdv!:) Új vagyok még itt, még sosem indultam ilyen pályázaton, és lenne egy kérdésem.:D Szóval hány képet kell megemlíteni a novellában? Csak egyet, vagy többet?:) Elnézést, ha értelmetlen kérdést tettem fel, mint említettem, új vagyok.:))

    VálaszTörlés
  4. Szia Szaffi!
    Üdv a blogon! :)
    Egyáltalán nem értelmetlen a kérdésed. Annyi képet említesz, amennyit csak szeretnél, amennyi megihlet. :)

    VálaszTörlés
  5. Értem, nagyon szépen köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! :)
    Még sosem vettem részt ilyenen. Egyik barátnőm küldte át, hogy ő jelentkezett. Szeretek írni, és gondoltam kipróbálok, milyen egy ilyen pályázat! :) Összesen hány részből fog állni?

    VálaszTörlés
  7. Szia Carmen!
    Nagyon örülünk, és köszönjük mindkettőtöknek! :)
    A pályázat további lefolyásáról semmi biztosat nem tudunk mondani, mert attól függ minden, hogy hány novella érkezik be. :) Amint kiderül, megírjuk nektek egy új posztban.
    Sok sikert! :) P&H

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Csak olyan novellát lehet küldeni, ami még sehol sem jelent meg? Mármint az interneten:)

    VálaszTörlés
  9. Lehet értetlen vagyok de mit értetek az alatt, hogy fanfiction nem lehet?

    VálaszTörlés
  10. Szia Dorothy!
    Küldhetsz olyat is, ami már megjelent, de kapcsolódjon valamelyik képhez :)

    VálaszTörlés
  11. Kedves Névtelen,
    A fanfiction olyan rajongók által írt történet, amelynek szereplőit nem te magad alkotod meg, hanem mondjuk egy könyvből, tv-s sorozatból vagy képregényből veszed. (Vagy együttesekből, híres énekesekből, stb.)
    Szóval ilyen nem lehet :)
    Legyen teljesen fikció, vagyis az egészet te találd ki ;)

    VálaszTörlés
  12. Én is lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de a történetnek befejezettnek kell lennie?

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! :)
    Azt szeretném kérdezni, hogy megérkezett az e-mailem? Lehet, hogy én nem vettem észre, de kipipáltam a visszaigazolást kér négyzetet, és volt pár kérdésem is.

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!:)
    Én pedig azt szeretném kérdezni, hogy hogyan kell elküldeni? Csatoljuk a fájlt, vagy oda gépeljük be?
    Vagy mindegy?
    Előre is köszi a választ!

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!

    Én is küldtem egy novellát, remélem megérkezett. Izgatottan várom, hogy olvashassam mind. :)

    VálaszTörlés
  16. Szia! Nagyon megtetszett a pályázat és azt szeretném kérdezni hogy nekiállhatok-e még. Azaz akkor tényleg júni30 a határidő, mert akkor szeretnék jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Igen, június 30. a határidő :)
    De egyébként minden jelentkező esetében az egy-két napos csúszást elnézzük :D

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Nekünk van egy novellán azt szeretném megkérdezni, hogy nem baj e ha két ember írta?
    Kate és Lorella

    VálaszTörlés
  19. Helló! A novellak hová lesznek kitéve?

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok Névtelenek! :)
    Nem gond a két ember, és itt a blogon fognak megjelenni :)

    VálaszTörlés
  21. Lorella:

    Megérkezett a novellánk?

    VálaszTörlés