"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2017. május 12.

FILMSOROZAT Rebecca Donovan: Lélegezz! trilógiájából

Képtalálat a következőre: „rebecca donovan film”Sziasztok!
Több, mint két hónapja kapott lángra a hír, miszerint megfilmesítésre kerül Rebecca Donovan Csak lélegezz! trilógiája. Az írónő a Facebook oldalán osztotta meg a hírt az olvasókkal:

"Nem magam miatt csinálom ezt a filmsorozatot. Ezek a filmek ÉRTETEK vannak.
Minden olvasóért, aki sírt, amikor Emma is.
Minden túlélőért, aki írt nekem, hogy megköszönje: elmondtam a történetét.
Minden fiatal lányért, aki megköszönte, hogy segítettem neki máshogy látni a világot.
A bántalmazott lányok terápiás csoportjáért, akik levelet írtak Emmának, hogy a gyógyulás útjára lépjenek és megtalálják magukban az erőt.
Ezek a filmek azért a lányért vannak, aki nem sétált az óceánba, ahogyan Emma tette, hogy megmentse az életét.
Minden egyes üzenetet elolvastam, amit az évek alatt küldtetek. Sírtam veletek és értetek. Átöleltelek titeket. Továbbra is csodálom az erőtöket és az eltökéltségeteket. Minden nap inspiráltok. Ezek a filmek értetek vannak.

Mutassuk meg azoknak is a filmsorozatot, akik nem találtak rá Emma történetére. Tudniuk kell, hogy nincsenek egyedül.

Ezek miatt szükséges, hogy én legyek a forgatókönyvíró. Ezek miatt szükséges, hogy én legyek a producer. Nem passzolhattam le a feladatot és sétálhattam el. Ahhoz túl sokat jelent, túl sok embernek, akiknek látniuk kell.
Remélhetőleg most már értitek, hogy Frank és én miért választottuk a nehezebb utat - minden tőlünk telhetőt megteszünk." (Az utolsó mondat második felét nem igazán sikerült értelmeznünk.)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése